Facetook
اهلا بيك يا حبوب .. يا تري مسجل ولا مقضيها ..؟؟ خد بالك لو مش مسجل ولا هتعرف ترد ولا هتعرف تكتب كلمه في المنتدي .... سجل احسن لك وهات من الاخر ..

اشوفك جوا يا كبير ....

Facetook

مبروك يا مصر .. ربنا يبارك فيكي وفي شبابك
 
الرئيسيةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 قلبي لك يا من ملكت كل القلوب ... وعهدي لك أني سأبقى رفيق الدروب .... فكن صبورا .. فقلبي لا يقوى الحروب .. وكن بي حنونا فحبي لك .. شمس تأبى الغروب

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
doba doba
The Queen
The Queen
avatar

عدد المساهمات : 83
تاريخ التسجيل : 10/12/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: قلبي لك يا من ملكت كل القلوب ... وعهدي لك أني سأبقى رفيق الدروب .... فكن صبورا .. فقلبي لا يقوى الحروب .. وكن بي حنونا فحبي لك .. شمس تأبى الغروب   الإثنين ديسمبر 13, 2010 8:20 pm

الحب : أعلى من كل المشاعر , اصدق من كل النوايا , أجمل من كل الصور , اكبر من كل المصالح , اطعم من كل العسل , ارق من كل النسيم . ما يغيره إلا الخطايا وقلة الوفاء


الحب : سماء صافية ، وبحراً هادئ ، وبسمة حانية الحب، يزلزل الروح والكيان ويفجر ثورة البركان
الحب : ناراً تضوينا، نبنيه بأيدينا فماءه يروينا وزاده يكفينا

الحب : لمسـة من الـوفــاء و العـطـــاء, لــذا يجب أن يُعطـى التقـديــر اللائق بـه ، الحب يجب أن يكـون وديعـة مهذبـة للغايـة ، وأن نأخـذه بجديـة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dabdoba
عضو فريد من نوعه
عضو فريد من نوعه
avatar

عدد المساهمات : 176
تاريخ التسجيل : 10/12/2010
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: قلبي لك يا من ملكت كل القلوب ... وعهدي لك أني سأبقى رفيق الدروب .... فكن صبورا .. فقلبي لا يقوى الحروب .. وكن بي حنونا فحبي لك .. شمس تأبى الغروب   الإثنين ديسمبر 13, 2010 11:49 pm

اية الجمال دة بس انا مكنتش اعرف انك بتكتبي شعر بس الحلو هيكتب اية غير كدةجميل اوى الكلام عن الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العاشق الولهان
The King
The King
avatar

عدد المساهمات : 92
تاريخ التسجيل : 05/08/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: قلبي لك يا من ملكت كل القلوب ... وعهدي لك أني سأبقى رفيق الدروب .... فكن صبورا .. فقلبي لا يقوى الحروب .. وكن بي حنونا فحبي لك .. شمس تأبى الغروب   الثلاثاء ديسمبر 14, 2010 4:51 am

هو ده الكلام اللي من الاخر .. ايه يا بنتي الجمال ده بس انا مقدرش علي كده .. احب الناس اللي تسكت تسكت دي وتفجر القنبله مره واحده

بجد .. جميل جدا lol!

_________________
The Lion Heart

انا من احب حتي يحترق الحب .. واعشق حتي يذوب العشق .. واهيم حتي يختفي الهيام من قاموس العشاق ويكتب بحروفه قاموس حبي انا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://facetook.ba7r.org
doba doba
The Queen
The Queen
avatar

عدد المساهمات : 83
تاريخ التسجيل : 10/12/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: قلبي لك يا من ملكت كل القلوب ... وعهدي لك أني سأبقى رفيق الدروب .... فكن صبورا .. فقلبي لا يقوى الحروب .. وكن بي حنونا فحبي لك .. شمس تأبى الغروب   الثلاثاء ديسمبر 14, 2010 6:05 pm

ربنا يخليكي يا دبدوبة انتي الحلوة وقمر كمان .. ربنا يخليك يا محمد علشان تعرف بس ان السكوت ده مش بالساهل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
RedEvil 619
عضو فريد من نوعه
عضو فريد من نوعه
avatar

عدد المساهمات : 118
تاريخ التسجيل : 10/12/2010
العمر : 28
الموقع : عالم الاحلام

مُساهمةموضوع: رد: قلبي لك يا من ملكت كل القلوب ... وعهدي لك أني سأبقى رفيق الدروب .... فكن صبورا .. فقلبي لا يقوى الحروب .. وكن بي حنونا فحبي لك .. شمس تأبى الغروب   الخميس ديسمبر 16, 2010 2:50 pm

فعلا
السكووت ده مش بالساهل
وعلى رأى المثل :
انك لاتضع قدمك فى النهر مرتين
lol!

_________________
3DMA El HodhoD

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
قلبي لك يا من ملكت كل القلوب ... وعهدي لك أني سأبقى رفيق الدروب .... فكن صبورا .. فقلبي لا يقوى الحروب .. وكن بي حنونا فحبي لك .. شمس تأبى الغروب
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Facetook :: كان يوم حبك-
انتقل الى: