Facetook
اهلا بيك يا حبوب .. يا تري مسجل ولا مقضيها ..؟؟ خد بالك لو مش مسجل ولا هتعرف ترد ولا هتعرف تكتب كلمه في المنتدي .... سجل احسن لك وهات من الاخر ..

اشوفك جوا يا كبير ....

Facetook

مبروك يا مصر .. ربنا يبارك فيكي وفي شبابك
 
الرئيسيةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 لماذا نحب اذا كان البعد هو اخر الطريق

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
dabdoba
عضو فريد من نوعه
عضو فريد من نوعه
avatar

عدد المساهمات : 176
تاريخ التسجيل : 10/12/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: لماذا نحب اذا كان البعد هو اخر الطريق   الأربعاء ديسمبر 15, 2010 12:45 pm

ملناش نصيب نكمل ملناش نصيب في بعض لازم خلاص نتحمل
كل جراح الفراق والبعد كل حاجة ليها اخر واحنا ولااول ولااخر
قصة تخلص بين حبايب من زمان روحهم في بعض كل حاجة وليها اخر
اللة يعين كل قلب في الحب مجرووووووووووووووووووووووووووووح
احنا مش ذى الملائكة احنا بردة يدوب بشر مهما نرسم لينا سكة القدرهوالقدر
ربنا عايز كدةنفترق بالشكل دااية فأيديناقولي في اية في الحياة غير الرضا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العاشق الولهان
The King
The King
avatar

عدد المساهمات : 92
تاريخ التسجيل : 05/08/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: لماذا نحب اذا كان البعد هو اخر الطريق   الأربعاء ديسمبر 15, 2010 6:50 pm

فعلا الجرح شيئ صعب جدا وخاصه لو كان المجروح حب بجد .. لكن زي ما المثل المصري الاصيل بيقول وجع ساعه ولا كل ساعه .

وجع محاوله النسيان عمره ما هيكون زي وجع الذكري الاليمه .. حاولي تنسي لان مفيش ح غير كده

_________________
The Lion Heart

انا من احب حتي يحترق الحب .. واعشق حتي يذوب العشق .. واهيم حتي يختفي الهيام من قاموس العشاق ويكتب بحروفه قاموس حبي انا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://facetook.ba7r.org
basemdawood
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ


عدد المساهمات : 26
تاريخ التسجيل : 11/12/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: لماذا نحب اذا كان البعد هو اخر الطريق   الجمعة ديسمبر 17, 2010 9:52 pm

حب أيه وكلام فاضى أيه طبعا البعد هوه الحل
ده من وجهه نظرى
لان فى أزمن ده محدش بتجوز ألى بيحبه

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dabdoba
عضو فريد من نوعه
عضو فريد من نوعه
avatar

عدد المساهمات : 176
تاريخ التسجيل : 10/12/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: لماذا نحب اذا كان البعد هو اخر الطريق   السبت ديسمبر 18, 2010 12:35 am

عندك حق يامحمد لازم انسي لانة الحل الوحيد ولان مفيش غير كدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dabdoba
عضو فريد من نوعه
عضو فريد من نوعه
avatar

عدد المساهمات : 176
تاريخ التسجيل : 10/12/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: لماذا نحب اذا كان البعد هو اخر الطريق   السبت ديسمبر 18, 2010 12:38 am

هوة الحب مش بيعش دلوقتى بس مش كل الناس بتعمل كدة بس الجرح من الحب صعب اوى ياريت ماكنا حبينابس الحب مش كلام فاضي خالص دة احساس جميل اوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لماذا نحب اذا كان البعد هو اخر الطريق
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Facetook :: اي كلام فاضي معقول-
انتقل الى: